"Güep master"

Estic compromés amb la organització. Us ho explico amb l'exemple dels ous ferrats amb cansalada. La gallina col·labora, el porc és compromet. EQUILIQUÀ!!!

divendres, 20 de febrer del 2009

Des de Granollers

Hola a tots i salutacions des de Granollers (Vallès Oriental),
Ha estat una molt bona idea muntar aquest blog sobretot per retrobar-nos amb gent que fa molt de temps que no veiem. Com alguns ja sabeu, vaig baixant de tant en tant a veure la family, almenys 1 cop al mes; alguns m'heu trobat ocasionalment, difícil però possible, d'altres en dates assenyalades com la Fira, i la resta doncs practicament mai perquè cadascú ha fet la seva vida, i fins i tot vivint en pobles veïns ja costa retrobar-se.
Serveixi aquest blog per estar tots més en contacte, els de la quinta del '69, els millors (bona anyada).
 
Avui seré breu, és divendres, toca disfresses, i preparar moltes coses.
Tornaré a entrar en breu a deixar petjada i col·laborar en aques blog... col·laborar eh ? jo no sóc la cansalada Jordi. Sonrisa icono gestual

1 comentari:

Gerard Cabré ha dit...

Ah si! m'oblidava, tot i que alguns ja ho heu de saber per les pistes que he deixat.
Sóc Gerard.
"Pero esto que es?
un numero
Un numero? anda y yo que crei que esto era una botifarra!! Anda, aterriza!! PLAF!!!