"Güep master"

Estic compromés amb la organització. Us ho explico amb l'exemple dels ous ferrats amb cansalada. La gallina col·labora, el porc és compromet. EQUILIQUÀ!!!

diumenge, 22 de març del 2009

Viatge fi de curs a la Vall d'Aran

Costa de trobar fotos, i més d'aquells anys tant llunyans, però buscant i remirant he trobat aquesta que no té desperdici.
José Luis Martin, Miquel Esteve, Ernest Barrufet, Francesc i Llorenç Bauló, i Jordi López. I un servidor que com que feia la foto doncs no vaig sortir, perquè és clar, si la càmara s'havia d'avançar la pelicula a mà, menys encara que tingués disparador automàtic.
Per cert, feiem 8è i en una rampellada d'aquelles vam decidir d'apuntar-nos al viatge a la Vall d'Aran dels de 7è, en comptes del clàssic viatge a Mallorca. Ens ho vam passar de conya, i segur que més d'un se'n recordarà d'aquella habitació amb vistes al "carrer dels corralets" on vam passar nit.
 
Espero que es vegi bé la foto, sinó Ferran Morillo haurà de sortir un cop més al meu rescat.
 
Gerard Cabré.

3 comentaris:

Ferran Morillo ha dit...

Hola Gerard. Jo no vaig arreglar l'altra foto teva. El que passa es que la penya escriu coses i no signa.

Miquel Esteve ha dit...

Collons Gerard,

i tant que me'n recordo del carrer dels corralets... Em sembla que vam dormir tu, jo i Bauló a la mateixa habitació. No? Quina passada de foto! La Cris diu que Miquelet, mon fill gran és clavat a mi!

Miquel

Gerard Cabré ha dit...

Jo recordo que a l'habitació érem tú, Lópes, José Luis, i jo. Però vaja, que fa tants anys que potser em fallen els records i tot.

I lo del carrer dels corralets és que ha quedat de per vida, de la gràcia que ens va fer.

Gerard.